2008-11-22

Fixad tand + ditt och datt

I förrgår övade vi uttag ur personbil en hel eftermiddag. En snäll, men tung, tant hade ställt upp som markör. Ingen annan träning men det blir inte heller en vilodag till statistiken.

Igår så slötränade jag på Svettis i Uppsala. Åkte tåg direkt från Lund natten mellan tors-fre efter en fest med basgruppen. Var alltså inte direkt pepp att köra hårt, hade ont överallt, så jag skippade Martins pull up/ burpee-wod. Det blev lite av varje (PU, KTE, DB-swings mm) plus några simlängder. Helt otroligt hur jag tyckte att jag kunde träna i det där gymmet bara för ett år sedan. Pyttelitet gym fyllt till bredden med onödiga maskiner.

Fixade även tanden igår. 1000 spänn gick det loss på men jag är nöjd trots allt. Folktandvården kunde klämma in mig och nu känns den som ny!

Imorrn blir det på sin höjd en långpromenad, om ens det, ingen hade sagt till mig att vintern hade kommit till Uppsala så jag har alldeles för kalla kläder med mig. Burr!

2 comments:

Martin Altemark said...

Jaha. I Uppsala och inte ens ett hej får man. Är brudar viktigare än kompisar!?!

;-)

Bear said...

Ja, ungefär så ;)