2011-03-28

Skön dag, minst sagt!

Det började med att skicka iväg beställningar från helgen och den bästa försäljningsveckan ever, sen så fick jag samtal från Räddningstjänsten Sala-Heby…och jag fick vikariatet till sommaren, helt underbart! Sen så blev det mer pulande med CF Ua/Primal Fitness, ölinköp inför fredagens häng tack vare att jag fått låna bil av Jon F, tackar! Sen vidare till da club och Svens premiärpass, men först get ups:

100 get ups på tid, 16 kg, byt hand efter varje rep
Tid: 29 min
+
5 varv av 1 min double unders, 1 min vila
Resultat: 106 reps, pers! – 85 – 80 – 76 – 82 reps

Get upsen tog fasligt lång tid, ja typ dubbelt mot vad jag trott. Handbytet är nog boven och hur som helst skön rehab för min onda axel. Snackade lite med David och Andreas som klokt nog vilade efter helgens cert, men ändå ville svänga förbi, och sedan hoppade jag in i sista delen av CF Uas pass med the Sven vid spakarna. Persade DUs första minuten (senast 102 reps) som jag lyckades göra obruten, övriga intervaller missade jag 3-4 gånger. Knappt andfådd första vändan som jag alltså bröt först när tiden var över, så jag vetitusan om den där magiska bench marken på 2 min obrutna DUs är så långt borta. Det vore helt awesome! Nu flyger jag på moln och är sjukt glad. Kanske blir lite bakis imorrn, men det är det värt och sen så blir det ju CF-kurs ons-tors för mig och Martin också, det blir bara bättre och bättre! :D

No comments: