2008-10-02

Cleans och motvinden

Wu:
Cleans, först ett tiotal med bara skivstången sedan 1 x5 med 35, 40, 45, 50 kg
+
Continuous Cleans, 60 kg, 1 rep min 1, 2 reps min 2 osv.
Resultat: 6 min + 5 reps
(26 reps)

Just idag kände jag mig inte så stark...och inte så kvicktänkt. Blev instant-full och tänkte bort stöten. Kanske pga de senaste dagarnas träning.

Revinge-Lund: 50 min

Motvinden från helvetet tog nästan död på mig på väg hem. Blött som fan och iskallt. Långsammaste cyklingen hittills. Kanske dags för en vilodag.

3 comments:

David Englund said...

Pushjerks 2 dagar i rad e tufft! Ska testa den imorrn, men jag är inte i din och Martins liga när det gäller vändningar blir 50 kg för mig. Todd och Jimmy körde den wod:en på lunchen när vi var i manchester, Todd fixade 9 min och Jimmy 10!

Fit 4 50 said...

Bra jobbar Björn!

Bear said...

David: Jo men nu kom jag ju på att jag bara gjorde cleansen.

Daniel: Tack för peppen!