2009-03-16

Reality check på födelsedagen

Wu: Rodd 1k, 3:29 min
+
"J.T."
21-15-9 reps of:
Handstand push-ups
Ring dips
Push-ups
Tid: 23:41 min

Försökte komma på dåliga anledningar så här på födelsedagen (27 år, jippi) och smita undan "hjälte-woden". HSPUs var anledningen, tyckte ju man kunde få det lite soft när man har den äran, men man blir ju inte bättre på det man inte tränar. Lite angst får man väl när man jämför med "alla" andra. Det blev ju gjort iaf.
Första varvet 9 min (6 min för HSPUs), andra ungefär lika länge och sista blev väl 6 min. Hade nog kunnat gå på lite snabbare i början, försökte ta det lugnt, men det hjälpte föga. Nåja, rodden får jag väl vara nöjd med. Tänker börja ro 1k med sub 7 2k-hastighet lite då och då så att det inte blir en chock när den dyker upp.

3 comments:

David Englund said...

Grattis din yngling!
Satsade på sub 30 min idag eller? ;)
Du får se det positiva idet, du fick ju nöta in 45 HSPU, nästa gång kan det bara gå bättre!

rackempackem said...

Grattis! Till födelsedagen och till att du slutförde JT!

Fit 4 50 said...

Grattis! Snart är du ifatt mig;)