2008-12-25

48 burpees

48 burpees
Tid: 2:22 min
+
50 PU
50 KTE

Filmade för första gången. Fick föräldrarnas gamla kamera som är ljusår bättre än den jag hade innan. Filen blev dock lite för stor. Ska försöka minska ner den, så kan ni få se hur roligt det är med burpees i minusgrader vid havet. Fö svårt att hålla räkningen som ni ser. 13 första varvet.

EDIT: 2009-01-02 - Så där ja, nu är den uppe, tyvärr blev det första och sista videon med den här kameran. Tappade den rakt på linsen efter 5 dagars intensivt fotande...och jag var inte ens full när jag gjorde det. En sån där fin sammanfattning som Martin gjorde kommer när jag börjar träna igen. Gott nytt hörni, 2009 blir nog bra det.

4 comments:

Martin Altemark said...

Du bryter ju! "Man kan aldrig bryta burpees"??

Bear said...

Asså, när jag sa det (tveksamt om det är det exakta citatet) så menade jag ju givetvis inte en övning där det är mer än 21 burpees i rad. 50 stycken måste man givetvis bryta.

Bear said...

Ja, eller 48 då....

Malin och Jonas said...

Heja, heja!! :-)