2011-02-21

Måndagslunken

4 set av

1 min hopprep, single unders
30/30 sek sidoplanka
1 min 6-point burpees
+
Frontböj, 3or upp till 80 kg – fokus på rackposition

Riktigt sliten från helgens simning, egentligen inte så hårt, men ovant. Sen så blev det ju en vägg riven och sånt spelar så klart inte. Har blivit lite väl enahanda på senaste tiden och jag har känningar i höger axel, så där krävs lite rehabgympa förutom mer variation. Framöver blir det OPT-inspirerat med simning när jag jobbar på Fyris (ev något pass till). Nu börjar det kännas som att jag kan göra mer av annat utan att det inverkar på simteknik, och förutom det så har jag blivit beordrad att göra mer benspark vilket kräver mindre finess. Kommer ändå skala volym skamlöst tills jag kommit igång. Förresten, Vistaprint nästan lika roligt att surfa runt på som youtube:

No comments: