2011-03-08

Inbjuden

Dagens pass:

Wu: Måla 2 h, upp till 90 på benböjen
+
A Back squat, 3-3-3: 110-115-115 kg
B Snatch balance, 3-3-3: 30-40-45 kg
C Oppes axelprehab – 1. DB Ext Rot 2. Powell Raise 3. Trap 3 Raise (6 kg, 3×8 reps)

D CTB Pull ups, 20 unbroken x 3: 1×20 ub + 2×5 strikta covp

Osäker på böjen idag, men det tog sig, sista var bäst och innan den funderade jag på att sänka vikten. Ont i höger axel så SB blev lätt och så lade jag till axelövningarna som jag glömt senaste veckan, men jag har ju målat så mkt så det gör väl något! ;%29 På pull upsen kändes det inte värt att pressa på pga axeln, men ett set med 20 ctb kändes lätt!

Idag har jag, som alla våra nuvarande medlemmar, blivit inbjuden till det nya bokningssystemet! Det är så att man kan grina för hur bra det är! Tipsa era kompisar och bekanta som är sugna att surfa in på: www.crossfituppsala.se/bokning och registrera sig omgående! :%29

Jag har även blivit inbjuden till Fit as bleep 2 som går av stapeln slutet av augusti. Tydligen var jag topp 20 i tävlingen hur nu det gick till. Det var ju roligt senast men lite väl tidigt att bestämma sig, jag hoppas fortfarande på att vara väldigt upptagen med jobb i sommar.

No comments: