2011-04-06

Försvinner väg gen

5 varv av
3 squat clean heavy
rest 10 sec
AMRAP Push Ups
Resultat: 90 kg i alla vändningar, 40-25-15-15-15 reps pshu
+
Row sprints:
25 sec @ max effort
Rest 3:35 x 5
Resultat:
Glömde fota men 1:22.5 min/500 m var bästa och jag såg 1:18 som lägst

Skön att träna i vår nya fina lokal, tokhärligt! Benen fortfarande sega (!) men jag ville vända upp några kilon. Efter en del dividerande så valde jag att leva som jag lär och lade mig på 90 i alla set. Funkade bra, kändes värre för varje gång men jag fick upp alla. Armhävningar är ett skämt och rodder sköna. Aktiv vila med dammsugaren under vilorna. Hann fö bara med halva OPT idag, men det har ju inte varit särskilt strikt senaste tiden. Nu försvinner jag iväg igen för att hälsa på Emma och är tillbaka på tisdag. Bon voyage som det heter!

No comments: