2011-01-17

Comeback-pers & tischor

5-10-15-20-25-20-15-10-5 obrutna DUs: ca 2:20 min
+
1 set maxreps double unders: 102 reps, pers!

Dagens fantastiska pass började och slutade med uppvärmningen, men det blev ändå ett comeback-pers och dessutom i den helt nya björntischan! Börjar huffa och puffa efter mini-flightsim och maxrepsförsöket gav mig en blixtrande huvudvärk och det var väl bara att fatta hinten och lägga ner. Det vore fö skoj att kunna hoppa oavbrutet i 2 min, men det är verkligen inget jag kommer träna på. Tyvärr är hela huvudet fullt av snor vilket inte direkt underlättar simning heller, men jag hoppas på att kunna fortsätta smygstarten imorrn med eller utan vatten, det behövs verkligen.

Nya t-shirts och hoodies har anlänt idag, mer om det imorrn. Tills dess kan ni avnjuta vår helt nya tröja bredvid två helt crazy färger, lila och illgult, med det gamla trycket:

250 kr kostar den i mitten, alla andra t-shirts 200 kr som vanligt. Vi har även hoodies med rundloggan för 550 kr. Mer om det imorrn som sagt, men undrar ni något så kontakta mig på bjorn.uddenfeldt@crossfituppsala.se

No comments: