2011-01-29

Comin up, comin up

Dagens test från OPT:

3 varv på tid av
25 höga swings, 32 kg
25 pull ups
Tid: 11:45 min

Senare:

Farmers walk, 2×45 kg, 10 x 20 m

Ville göra något som jag kunde jämföra med andra, så jag tog och gjorde dagens OPT-test när jag ändå fixade på klubben, städade och fyllde på förråd. KAT-A-STROF! Även om det var väntat så dog greppet löjligt snabbt efter varv 1 på runt 2 minuter och återhämtningen är ju som den är. Avslutade med en rejäl stretchomgång och simtekniksnack med Jon B, tack för det! Även roligt att se nyblivna svartbältarn Claes och brunbältarn Kolskyfflarn, imponerande gossar! Efter att jag lämnat tillbaka bilen till Jon F (tack och tack igen!) så blev det en promenix hem och blev inspirerad att inviga farmershandtagen. Var lite kallt så jag behöll handskarna på vilket säkert var bra för greppet. Hur som fantastiskt härligt att vara sjukdomsfri, härifrån kan det bara gå uppåt!

No comments: