2008-06-11

Jonesball

3 varv på tid av
35 Wallballs (8kg, 3m hög prickyta)
15 Pullups
Tid: 5.21 min

Första ordentliga metcon-passet på ett tag. En Mark Twight workout (vem nu det är?) som jag verkligen gillade. Håller med Martin att den känns lite som "Fran" i kroppen. Blev skakig i benen under workouten och viss "Fran-hosta" uppstod efteråt.
Cirka 3.15 min efter andra och bröt först på tredje varvet: 27-8 på WB (tappade bollen) och 8-7 på PU. En del WB var det nog lite sisådär med höjden, svårt att avgöra när man kippar efter andan.

3 comments:

Henrik Hovstadius said...

Damn girl din kondition är grym.
Du börjar ju slå Martin med nästan två minuter.
Är du inte sugen på att köra nån MMAmatch?

Bear said...

Haha, jo visst är jag nöjd, men kom ihåg att Martin har kört biffmånader och varit sliten i två veckor.

Faktiskt inte, men jag utesluter det inte heller. Vore ruskigt ballt om det åkte ett gäng till Irland ;)

Henrik Hovstadius said...

Du får vänta drygt två år då så kan vi göra debuten samtidigt.