2008-06-28

Shitstorm in Sunnersta


3 rounds for time of:
Run 800 meters
24 kg Kettlebell high swing, 21 reps
21 Pull-ups
40 kg Thruster, 21 reps
Tid: 24.52

Försökte komma på anledningar att inte göra den här in i det sista, men Martin fick mig på "bättre" tankar. Bröt konsekvent swingsen 11-10, PU 11-10 och thrusters 7-7-7, vilket jag var riktigt nöjd med. Trots proteindryck och kaffe med Baileys i magen, så kändes cykelturen hem riktigt jobbig. Konsert med Bonnie 'Prince' Billy ikväll och vilodag imorrn, ÄNTLIGEN!

5 comments:

Jocke said...

...och sommarformen är fixad ser jag.

Sjätte raka träningsdagen, visst blir det så mycket roligare då?

Bear said...

Haha, ibland tycker jag nästan det. Man kan ju skylla på att det faktiskt var sjätte träningsdagen i rad om man inte blev nöjd med insatsen...nu gick det iofs precis som jag tänkt ;)

Henrik Hovstadius said...

Biffbjörn

Bear said...

Hehe, jo jag känner mig och är mycket starkare än tidigare men några extra biff-kilon har det inte blivit. Rätt praktiskt vid kroppsviktövningar ;)

Henrik Hovstadius said...

Man behöver inte väga mycket för att vara biff vilket syns tydligt på bilden