2008-09-08

"Linda"...typ

Morgon, Lund-Revinge: 45 min

Lunch, skalad och avbruten "Linda"
10-9-8-7 reps av
Marklyft, 95 kg
Bänkpress, 70 kg
Frivändning, 50 kg
Tid: 16.10 min

Blev lite ont om tid, så jag skippade uppvärmning. Dumt. Fick avbryta eftersom jag krampade rejält i ländryggen. Hade ändå inte haft tid att avsluta

Eftermiddag, Revinge-Lund: 42 min

En snabb tur in för att hinna med en rea i en cykelaffär. Tyvärr visade det sig att det var utplockat eller så var det bara en lockrea. Inga inköp även om jag blev assugen på en transportväska som man kunde fästa under sadeln (för att slippa cykla med ryggsäck hela tiden). Det skulle få plats med två matlådor och hålla för 5 kg, men den kostade 780 kr. Cykelprylar är asdyrt! Hittade iaf ett praktiskt verktyg för 75 spänn.

No comments: