2008-11-26

Sjuk...igen

Förkyld. Det börjar bli tjatigt.

6 comments:

David Englund said...

Fan vad trist, det var nog benpressens fel ;)
Misstänkte nästan att du hade något i kroppen efter dina dips igår. Ät o sov ordentligt så är du snart tillbaka!

mrjling said...

Kontrastduschar!!! Bastu.
Krya på sig!

Anonymous said...

Tjenare CFBear =)
Jag var också sjuk en massa för 1-2 år sen - prövade typ alla huskurer, käka vitlök, sov 100 timmar osv osv.
Började ta Glutamin regelbundet, och nu är jag, trot eller ej, nästan aldrig sjuk (peppar peppar)...
Inte så dyrt, så skadar ju inte att pröva!

Om Glutamin:
http://www.halso.info/glutamin.html

Hare gött! =)

Bear said...

Jonas: Om det funkar borde jag vara purfrisk. Bastu varje dag jag är in the shit i Revinge.

Joel: Glutamin aye? Tack för tipset, men jag brukar helt enkelt trycka i mig lite fler apelsiner ;)

Har också blivit så här småsjuk förr och det var när jag pendlade mellan sthlm och ua. Sitter mkt på tåg igen och samåker bil och det är inte skitbra i dessa sjukdomsperioder. Lägger man på dåligt med sömn så har man en kass kombination.

Ska väl tillägga att jag inte var det minsta sjuk när jag tränade nästan dubbelt så mycket under sept-okt. Those where the days.

David Englund said...

Det är högre makter som gör så för att vi andra ska kunna komma i kapp förstår du väl ;)

Jon Ivmark said...

Handdesinfektion is da shit. Tvål är inte heller helt fel.

Krya på dig!