2008-03-12

"Tommy V"

50 kg Thruster, 21 reps (7-3-3-3-2-3)
15 ft Rope Climb, 12 ascents - sub. Towel pull up, 36
50 kg Thruster, 15 reps (3 x 5)
15 ft Rope Climb, 9 ascents - sub. Towel pull up, 27
50 kg Thruster, 9 reps (5-4)
15 ft Rope Climb, 6 ascents - sub. Towel pull up, 18
Tid: 22.57 min

Efter att ha försökt lära 20 gymnasieelever lite kampsportsgrunder var jag psykiskt slut. Det var ett par tjejer som var med på noterna och verkligen tyckte det var skoj, men det var många som inte hade någon lust att anstränga sig. Gaaah, vad gör man? Nåja, skönt att få röra lite på sig efteråt.

50 kg thrusters var SJUKT jobbigt. Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad så jag ut lite för hårt första varvet. När det var dags att börja på andra så hade det gått 8 min och det kändes redan bättre. Får väl tacka Martin för att han sms:ade sin tid, annars hade jag nog sölat mer mot slutet ;)

...och så ett brottningspass på kvällen:
SW, 1.5 h

No comments: