2009-04-21

Rocky?

Boxning, 1.5 h

Idag betalade jag avgiften så nu ska det inte bara bli Rockygym utan även boxning på "allvar". Runt tio pass tänkte jag skrapa ihop innan jag drar norrut. Dagens, som de tidigare passen, borde egentligen kallas "fys med boxningsteknik och mer fys". Skönt med lite omväxling efter fiaskot igår.

Under dagen var jag och mina kursare Emil, Simon och Johan på ett studiebesök. På vägen hem svängde vi förbi stenbrottet vid Knivsåsen. Ett riktigt härligt utfklykts- / cyklingsmål att se fram emot!

7 comments:

Anonymous said...

Lite sick att vi körde boxning samma dag när jag inte kört nån "kampsport" på 5 år, även om mitt pass var precis som ditt mer fys med boxinslag :P
Skön bild, ser ut som man skulle kunna köra många sköna pass där! =)

// Chris

Fit 4 50 said...

En redig pöl! Rock on!!

Bear said...

Yoga: Där ser man! Jag har väl tänkt att gå lite mer än en gång i veckan de närmaste 6-7 veckorna, så jag tänkte göra det till en vana.

Pölen ska det badas i, men jag vetifasen om jag vågar klättra eller hoppa för den delen.

Anonymous said...

Mmm, haft planer själv med en kompis att köra igång lite kampsportsträning igen (mest för att det är så kul) men man ska ju få arslet ur oxå...

Och vadå vågar? ;)

mrjling said...

"En redig pöl! Rock On!!"

WTF??!!

Jocke said...

Imponerad av hur du tar upp simning, slaviskt håller det igång, slutar cold turkey och börjar boxas istället.

Antar att det är så man blir en tarzan på några års sikt (jämfört med att dabbla runt med allt i en jävla röra samtidigt ;))

Fit 4 50 said...

""En redig pöl! Rock On!!"

WTF??!!"

Man behöver inte kliva på andra bara för att man är lite kort i rocken;)