2009-02-28

Uppsalaträning

Hemma i Uppsala en sväng, så jag passade på att träna med Emma. Det blev ett stångpass med Raimund på Svettis.

Stångpass, 1h
+
Pull ups, 21 - 18 - 15 - 12 - 9 - 6 - 3

Passet var jobbigt, omväxlande och roligt. Egentligen för låg intensitet för att kallas metcon, men jag lablar det så i brist på annat. Efteråt blev det de pull ups jag missat tidigare i veckan, benen och magen hade fått sitt. Visade även Emma hur man gör en Overhead Squat med kvastskaft och hon gjorde den perfekt!

5 comments:

Martin Altemark said...

Hemma med flickvännen och direkt ett stånkpass. Jag säger då det...

Bear said...

Ibland inser man självmål alldeles för sent...

Martin Altemark said...

Iofs läste jag dåligt. Det var ju med denne Raimund du "stånkade".

Martin Altemark said...

Du ba fått till länkningen. Löste det sig av självt eller gjorde du nåt?

Bear said...

Det löste sig, gjorde inte på ngt annat sätt än tidigare, fattar inte vad problemet var.