2009-02-25

Vilodag

Borde ta en vilodag idag, passar bra eftersom vi inte har något ute i Revinge idag. Funderade på en variant på dagens wod anpassad till Högevallsbadet:

Simma 25 m, 21 Push-ups, 21 Sit-ups
Simma 25 m, 18 Push-ups, 18 Sit-ups
Simma 25 m, 15 Push-ups, 15 Sit-ups
Simma 25 m, 12 Push-ups, 12 Sit-ups
Simma 25 m, 9 Push-ups, 9 Sit-ups
Simma 25 m, 6 Push-ups, 6 Sit-ups
Tid:_________

Förresten, jag lovar att jag aldrig kommer öppna en Crossfit-filial som heter så här, only in America! Och apropå det, den svaga kronan mot dollars gör Crossfitseminariet uppemot 3000 spänn dyrare än om vi pyntat för ett halvår sedan. Komigennurå!

5 comments:

David Englund said...

Svinigt värre, jag tror jag pyntade 6 papp jämnt när jag gick den i höstas!
Hur gick simbassängswoden då?

Jocke said...

Mycket kritik mot storstadstesterna i senaste numret av kommunalaren.

Fokus låg helt på att testerna var svårare för kvinnor, nämndes inte ens om nån ansåg att de var relevanta eller inte för yrket.

Bear said...

Jo, man börjar i lite fel ända känns det som, men det är trots allt fler och fler som inser relevansen med relevanta övningar.

Bear said...

Förresten så blev det ingen vatten-wod, kom aldrig iväg, nån annan gång.

rackempackem said...

Låter intressant att blanda in simning i WODarna. Måste prova det!